Latin Paraszt 2012.01.01. 12:12

Bevezető

Kedves paraszttársaim és nem-paraszt érdeklődők!

 

Mostanában rövidülnek a napok, kevesebbet kell a mezőn dolgozni, a sertéseket is ritkábban kell fejni, a libák is maguktól gágognak, így elhatároztam, hogy továbbtanulok. Eddig csak nyolc osztályom volt meg - tíz év alatt végeztem el -, s még végeztem másfél évet a Wass Albert Májusfadíszítő és Disznóvágó Szakmunkásképzőben, de most az érettségi nyűgeit kihagyva, szeretnék felvételezni kommunikáció-műveltség szakra. Úgy hallottam, hogy mostanában nagyon keresettek az ilyen végzettségű szakemberek.

 

Blogomat azért nyitottam, hogy feljegyezzek sok fontos dolgot ide a nyelvtanról. Mert a nyelvek nagyon fontosak ám. Ne röhögj ezen, hanem hidd el! Szinte minden más tárgyból mindig buktam, de a nyelvekből mindig jó voltam az iskolában: mind magyarból, mind angolból közepesem volt. Ahhoz, hogy kommunikáció-műveltség szakon sikeresek lehessetek alapként 5 nyelvre van szükségetek: a saját anyanyelvetekre (esetemben ez a magyar), az angolra, a latinra, a görögre és a héberre. A legfontosabb ezen 5 közül az angol, a latin, s a görög. A héber ezekhez képest inkább kiegészítő, de a kiegészítő nyelvek között mindenképpen az első számú kiegészítő. A magyar meg valójában teljesen szükségtelen, dehát mivel ígyis-úgyis az anyanyelvem, így ez nem szempont.

 

Na most, magyarul és angolul nem fogok tanítani senkit. Esetleg majd kicsit magyarul, ha vannak külföldi érdeklődők, de angolul biztos nem, ezt intézzétek el magatok. Aki manapság nem képes egyedül angolt tanulni, amikor mindenhonnan az angol folyik, az idióta.

 

Tehát a latin nyelvet igyekszem magyarázni először is hosszú blogbejegyzések során, erről fog szólni nagyon sok bejegyzés. Úgy fogom ezt tenni, ahogy én ezt megértettem józan paraszti eszecskémmel. Ezért is nevem Latin Paraszt.

 

Csak érdemi kommenteket várok! Kommentekre nem szokásom válaszolni egyébként, mivel az én kommentem maga a blogbejegyzés. Ha meg nem tetszik amit írtam, hát ne olvasd!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://latinparaszt.blog.hu/api/trackback/id/tr383475675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása